Skolen har fått ny konsertsal!

nye konsertsalen

Konsertsalen ligger i et mellombygg mellom skolen og Kunstindustrimuseet med direkte inngang fra vår del av bygningen. Det er en praktfull kammermusikksal med god akustikk. Salen er bygd som konsertsal og foredragssal og har vært en del av museet siden 1903. Nå som museet er stengt i påventa av det nye bygget på Vestbanetomta, har vi inngått en leieavtale inntil vi etter planen overtar hele bygningen.

Salen skal benyttes som øvingsrom for kor og ensembler, den skal brukes til interne konserter, konserter for inviterte gjester og for byens befolkning. Den skal også være vår storstue som brukes ved større arrangementer som stormøter, foredrag, seminarer og konkurranser – og selvfølgelig til fest. Gled deg til første invitasjon!