Midttimeaktiviteter

Tilbudet består av noen faste aktiviteter og ellers aktiviteter som varierer. Dersom ikke annet er spesifisert, foregår aktivitetene i læringssenteret/biblioteket. Tilbudet har vært redusert skoleåret 2020/2021 under Korona. Her er eksempler på aktiviteter dette skoleåret:

Yoga
Er du stressa? Trenger du mer energi? Vil du ha indre ro?
Da kan yoga være noe for DEG. Her tar vi en pause fra alt som har vært og alt som skal skje i framtida. På yogamatta, og gjennom fysiske øvelser og meditasjon, kommer du i kontakt med DEG SELV og får tilgang til DIN UNIKE STYRKE!

Spill
Vi legger ut spill av ulike slag hver onsdag i midttimen på biblioteket. Kom og spill sjakk, Gruble,  Ligretto, Othello, Yatzy, Uno eller andre kortspill!

Regneverksted
Kom for å trene på matematikk sammen med andre elever. Her får du en ekstra mulighet til å løse oppgaver og jobbe med matematikk - med faglærer tilstede.

MunchStrikk
Vi har garn, strikkepinner og fine strikkebøker til inspirasjon for alle som liker å strikke.

Her er det lavterskel og hyggelig å være. Har du strikkeidéer du har lyst til å dele med andre? Vi viser hverandre og lærer av det. Stikk innom og se om dette er noe for deg!

Dungeons & Dragons
Dungeons & Dragons er et rollespill satt i en middelalder-verden der både magi og monstre finnes i mange former. Er du nybegynner eller har noe erfaring med D&D? Du er uansett velkommen til å delta på denne aktiviteten!

Velkommen til midttimeaktivitetene!

Spill