Hvordan velger jeg?

Informasjon til elever som skal gjennomføre valg av programfag for skoleåret 2022/2023.
Alle videregående skoler i Oslo har tatt i bruk et dataprogram som heter Visma InSchool (VIS).Du skal derfor foreta valg av programfag i dette nye systemet.  På vår skole åpner vi fagvalget 31.01 og fristen for å ha gjennomført fagvalget er 11.02.

Nedenfor er fremgangsmåten beskrevet:
1: Gå til denne innloggingssiden: her

2. Bruk din feidebruker i innlogging (det er den samme som du bruker til innlogging på skole)

3. Når du har kommet inn i VIS går du i venstremenyen til punktet – Kommunikasjon – og leser meldingen du har fått Morten Prestegård (fagvalgsansvarlig) Der vil du få nærmere beskjed om fagvalget.

4. Fagvalget gjennomføres ved å gå til menypunktet: Elever og deretter velge Fagvalg og Fagvalg
5. Hvis du har problemer med innloggingen med feidebruker – ta kontakt med
Edvard Munch videregående