Åpen dag for Tilrettelagt opplæring

Høstbilde fra skolegård

Edvard Munch vgs tilbyr tilrettelagt opplæring i Håndverk, design og produktutvikling, Musikk, dans, drama og Frisør, blomst, interiør og eksponeringsdesign.

Program for dagen

11.45 – 12.10 Informasjon om de ulike programmene

12.15 – 13.30 Drop-in i klasserom, smakebitundervisning og omvisning.

Hvem passer tilbudet på Edvard Munch for?

Vi følger ordinær fag- og timefordeling, og har ca. 10 elever i hver gruppe. Målgruppen er elever med interesse for de nevnte fagområdene, og som har rett til spesialundervisning i alle fag og som kan ha et tilrettelagt arbeid (VTA) eller Lærekandidatordning etter videregående skole.

Eleven går ut med et kompetansebevis, med beskrivelse av oppnådd kompetanse. Noen kan få karakter.

Det er ikke opplæring i grunnleggende ADL (activties in daily life) ferdigheter som matlaging, personlig hygiene og lignende, men elevene har sosiale mål i sin IOP.

Send påmelding til cathrine.huglen@osloskolen.no innen 08.12.23

Skriv PÅMELDING ÅPEN DAG i emnefeltet.