TeachRock på Munch!

Foto: Peter D. Hypher

TeachRock på Munch har hentet inspirasjon fra TeachRock Foundation, Little Stevens "rockeskole". Les mer om TeachRock her.

Elevene har enten brukt læringsopplegg og materiale utarbeidet av TeachRock eller laget egne opplegg. Grunntanken er at musikk inspirerer til å lære om andre fag og temaer. Skolen valgte å fokusere spesielt på de tverrfaglige temaene i de nye læreplanene: folkehelse og livsmestring, demokrati og medborgerskap, og bærekraftig utvikling.

På Røverstaden presenterte elevene prosjektene sine for hverandre: filmer, installasjoner, musikk, nyhetskavalkader, veggaviser, dans, opplevelsesrom og mye mer. Og så brukte vi en dag på gameshow, musikal, moteshow og studioinnspilling av "We Are The World".

Her ser du noen glimt fra TeachRock på Røverstaden!

Foto: Peter D. Hypher og Andreas Berg (opptak i studio).
Foto: Peter D. Hypher
Andreas Berg (opptak i studio)