Elevrådet vant prisen "Årets nykommer" på elevrådskonferansen 2017

Elevrådet

Dette er juryens begrunnelse:

Vinneren av årets nykommer videregående har fått til utrolig mye på den korte tiden skolen har eksistert. De har fått alt det organisatoriske i orden, som årshjul, årsmøte, vedtekter og valg, og slik lagt alt til rette for å gjennomføre ønskede aktiviteter.

De har etablert enkle rutiner for å spre informasjon til alle elever. Gjennom aktiviteter i årshjulet, bidrar de til at alle elever på klasser, linjer og trinn kan møtes gjennom hele året.
Elevrådet jobber for at arbeidet deres skal være synlig for elevene og oppleves positivt for elevmiljøet og læringskulturen på skolen.

De har avholdt avstemming og er i dag medlem av Elevorganisasjonen. Juryen opplever at dette er et elevråd med store ambisjoner og kapasitet, og som bare kommer til å utvikle seg videre!