Kulturnatt på Munch

På Edvard Munch videregående skole er kulturarrangement en naturlig del av skolehverdagen. Også dette skoleåret vil vi invitere til ulike forestillinger, konserter, utstillinger m.m.  - men hele tiden i tråd med myndighetenes råd om smittevern. Fredag 11. september inviterer vi til lokal kulturnatt på skolen. Maks. antall deltagere er 200 - les mer om andre smitteverntiltak nederst i denne beskrivelsen.

Program:
Kl. 19.00 - 21.00
"Bakgårds-Beethoven". En kontinuerlig konsert, hovedsakelig med verker av Beethoven - i skolegården.
Kl. 19.00 - 21.00
Etter registrering i skolegården booker publikum seg inn på guidede turer på ca. 50 minutter. Maks antall i hver gruppe er 20. Lærere, elever eller ansatte på skolen må også booke seg på omvisning, hvis de ønsker å delta.

På en guidet tur stopper man på følgende stasjoner:

•Dansesalen 051. Program med elever fra street og scenisk dans.

•Inngangen/foajeen ved Ullevålsveien. Ensemble med musikk fra middelalder til vår tid.

•Konsertsalen - messingensemble og klassisk sang.

•Lille konsertsal 109 - rytmisk musikk og lap top.

•Rom 106 - performance/installasjoner ved kunst, design og arkitektur.

Kl. 21.00 - 21.45

Konsert/arrangement med ulike innslag (maks. 70 personer).

Booking til denne konserten skjer ved ankomst i skolegården.

VELKOMMEN!
Foto: Peter D. Hypher

Smittevern

Vi ber gjester på arrangementet om å etterleve følgende smittevernvettregler:

•Vask hendene eller bruk antibac før du går inn i bygget - og etter at du har vært på toalettet.

•Hold avstand - minst 1 meter.

Ved symptomer på sykdom
Alle gjester som har luftveissymptomer, skal holde seg hjemme. Det gjelder også om du er i tvil om du har slike symptomer. Sjekk hjemmesiden til Folkehelseinstituttet (FHI) som har oversikter over hvilke symptomer du skal følge særlig med på.
Vi oppfordrer de som kan til å gå eller sykle til arrangementet. Det er god plass til sykkeparkering i skolegården.