Siste runde med Åpen dag - digital versjon!

åpendag2022

Et panel med elever fra de ulike programområdene ved skolen, rådgivere, avdelingsledere og studieleder vil sitte klare og svare på alle spørsmål du måtte ha om skolen på direkten.

Lenke til chat finner du her

Samtidig kan du se på dette studioopptaket med intervju av elever og fyldig presentasjon av alle programområdene. Studioopptaket er allerede tilgjengelig på YouTube her.

Se gjerne hele sendingen fra studio eller velg akkurat seksjonen som handler om det du ønsker å få mer informasjon om. Det er lett å spole fram og tilbake!

0:00 - Introduksjon / Hvordan er det på Munch og hva gjør vi for å ta imot nye elever?

12:58 - Studiespesialisering / SSØ

20:58 - Realfag og teknologi

28:03 - Q&A med studieleder Vigdis Vangsøy (del 1)

30:58 - Kunst, design og arkitektur

41:58 - Danselinjene

54:58 - HDP: Gull, tekstil og tre med studiekompetanse

1:08:12 - Q&A med studieleder Vigdis Vangsøy (del 2)

1:11:58 - Studio E / Blomsterdekoratør, Frisør og Interiør- og eksponeringsdesign

1:24:58 - Musikklinja

Vi håper du fikk enda mer lyst til å begynne på Munch og ønsker deg velkommen til live chat mandag 24. januar!